Hoe heet je?
Herman Hoexum

Wat deed je voor BYOU?
Karen en ik zijn BYOU begonnen in 2003, en vanaf het begin hebben we met veel plezier en energie voor mooie merken en interessante mensen mogen werken. Daarvóór heb ik mijn ervaring onderweg o.a. op mogen doen bij Adidas.

Waarom ben je bij BYOU gaan werken?
Mijn passies zijn onder meer: mensen en hun gedrag; sneakers, denim en fashion en: wat is authenticiteit? Waar komt het vandaan en wat maakt het?

In het snijvlak van deze drie interesses is een organisatieadvies- en trainingsbureau ontstaan in de markt van Wholesale en retail: BYOU.

Wat doe je bij BYOU?
In de wereld van merken, en aan de daarin werkzame mensen inzicht geven in hun gedrag, authenticiteit en potentieel. Voor de nuchtere mensen onder ons; in die wereld mensen én merken succesvoller maken.

Wat is je motto?
In de afgelopen jaren is mijn motto geworden: Perception is reality. Dit hoef ik denk ik niet uit te leggen, toch? Wil je toch die uitleg, bel me dan! (06-21870086).

 

Mijn zeven B's:

De meest interessante mensen zijn authentieke mensen. Authentiek zijn is niet altijd eenvoudig, maar wel erg lekker. Als je het kunt...

Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar follow your bliss zegt wel alles. Vind ook dat als je het zou gaan vertalen, dat het minder aansprekend wordt.. Voor de mensen die weten waar ik het heb gezien; herman@b-you.nl Tnx!

Mensen presteren het beste als ze connected zijn. Ik in ieder geval wel. En connected ben ik zeker. Met datgene wat ik doe, met de mensen binnen BYOU, en met de meeste van onze relaties.

Het is natuurlijk niet altijd feest. Op een plek als deze horen ook de echte verhalen. Grumpy ben ik wanneer het niet gaat zoals ik gehoopt had... Tja, lijk wel een mens.

Intu´tie is een van de meest onderschatte kwaliteiten die een mens kan hebben. Er op vertrouwen is moeilijk om te leren, maar handig om te kunnen.. Soms praat je met iemand, en zijn/haar verhaal klopt niet met wat je "voelt". Zelden dat je er naast zit. Toch?

Een belangrijk tool in ons werk. Soms stel je lastige vragen, scherpe vragen, stomme vragen, dubbele vragen, vragen die de boel open gooien, vragen die tranen als antwoord krijgen, de juiste vragen, maar altijd stellen we vragen. De mensen die ons kennen kunnen het beamen..

Werken met een externe partij, een klankbord, een adviseur, trainer of coach heeft altijd een voorwaarde. Je moet doen wat je zegt. Je verhaal en je plan kan nog zo goed zijn, als je het niet nakomt is het dodelijk. En dat weten we, weet ik.